Prima pagină > Piticul de pe creier > Cum poti rezilia contractul cu Vodafone? Tepele vin de la Vodafone (partea III)

Cum poti rezilia contractul cu Vodafone? Tepele vin de la Vodafone (partea III)


Pentru ca toate demersurile mele telefonice de solutionare a problemei nu au dat niciun rod, am gandit o schimbare de strategie. Si pentru ca ultima metoda aplicata a dat rod, va voi spune si voua cum puteti scapa de un contract abuziv pus in carca de o „caracatita” precum Vodafone.  Pe scurt, apeland cateva articole din legea 161/2010 privind codul consumului, am depus o notificare scrisa in magazinul VF pentru care am cerut numar de inregistrare (daca in 30 de zile nu primiti raspuns, se considera ca partea notificata a acceptat tacit solicitarea voastra). Dupa ce am depus notificarea, am solicitat (tot in scris) copia inregistrarii contractului verbal care a fost invocat pentru prelungirea perioadei contractuale, inregistrare care mi-a fost promisa in termen de 5 zile lucratoare de la depunerea cererii. La 2 zile dupa ce am depus in scris notificarea si „cererea”, am fost contactat de o „tanti uracioasa” care m-a anuntat ca trebuie sa platesc o taxa de reziliere anticipata si ca mi-a fost respinsa cererea de reziliere a abonamentului. Am solicitat un temei legal in baza caruia mi se ingradeste dreptul de denuntare unilaterala a unui contract, moment in care operatoarea a devenit si mai nervoasa  si a insistat ca ORI PLATESC TAXA DE REZILIERE, ORI PLATESC ABONAMENTUL PANA IN 2011, intrucat chiar si ea a ascultat inregistrarea telefonica si eu am o intelegere verbala cu Vodafone, care serveste pe post de contract. I-am spus „operatoarei uracioase” ca ne vedem in instanta in cel mai rau caz si daca ei sunt de acord sa ma dea in judecata pentru ca nu mai platesc abonamentul, sau in cel mai bun caz Vodafone va fi vizitat de OPC. La acest capitol ne-am inteles, ne-am salutat frumos dupa care am incheiat conversatia. A doua zi dupa telefonul „furios”, am fost apelat de o doamna amabila care mi-a spus urmatoarele:  – Am ascultat cu o mai mare atentie inregistrarea telefonica purtata de dvs si colegul meu si am constatat ca nu ati fost instiintat cu privire la prelungirea abonamentului, prin urmare cererea a fost acceptata.
Imi venea sa o intreb: Zau domnita? Chiar asa? Nu sunt nebun? Nu am facut asta, i-am multumit politicos pentru intelegere si am refuzat „oferta noua” pe care incerca sa mi-o faca telefonic, dupa care am inchis. Au trecut de atunci 18  zile…si inregistrarea telefonica promisa in termen de 5 zile nu mi-a mai fost oferita.
Acum, atasez acestui post un exemplu de notificare pe care puteti sa o folositi in cazul in care va aflati in aceeasi situatie in care am fost si eu, sau intr-o alta situatie in care va simtiti nedreptatiti, pacaliti, inselati, furati de CARACATITE. Dupa cum am precizat inca de la inceputul postului, acest post nu se adreseaza celor care s-au lasat momiti cu telefoane, laptopuri, IPhoneuri, din motive evidente: nu este moral sa reziliezi anticipat un contract, dupa ce ti-ai luat la pret de nimic un IPhone 4 sau un laptop, NU? Asa ca…recomand metoda doar oamenilor care sunt dusi cu zaharelul si carora li se percep „taxe de reziliere” a abonamentelor…care conform legii sunt „abuzive”.
Asa ca, descarcati modelul de document atasat acestui post, faceti modificarile aferente in functie de cazul in care va aflati (nu este obligatoriu sa dati explicatii asa cum am facut eu) si depuneti notificarea in scris, intrucat CE E SCRIS, SCRIS RAMANE…vorbele se duc si ramaneti cu buza umflata. Daca „caracatita” nu va respecta notificare scrisa, puteti sa mergeti fara nicio problema la OPC, unde cu siguranta obtineti castig de cauza.  Nu va lasati descurajati de operatorii care va spun ca regulile lor interne nu permit rezilieri anticipate, sau daca incearca sa va intimideze cu plata unor taxe de reziliere. SUCCES.

Descarca aici: Model notificare

THE END (Tepele vin de la Vodafone – partea III)

  1. Nicu
    20/09/2011 la 09:58

    Felicitari!
    Pot rezilia si eu un contract tot de la vodafone dar nu de telefonie ci de internet? il am semnat pe 2 ani si au trecut 10 luni, a intervenit o problema si trebuie sa plec pe termen lung din tara.
    Va raman recunoscator daca imi puteti da un raspuns.

    Va doresc o zi buna

  2. 23/09/2011 la 06:03

    Depinde ce presupune acel contract de Internet: este posibil sa fie nevoie sa achiti anumite beneficii daca acestea au fost acordate la semnarea contractului. Exemplu: cand ai semnat contractul ai primit gratuit „ceva”. Acel „ceva” trebuie achitat la rezilierea contractului pentru ca furnizorul este indreptatit sa-si recupereze „prejudiciul” creat. Daca nu ai primit nimic „gratuit” (atentie mare la ce inseamna GRATUIT), orice CONTRACT poate fi reziliat unilateral. SUCCES!

    • corina
      24/05/2012 la 11:19

      ok, sa zicem ca achit modemul. si apoi? cand contractul are un pret exorbitant al rezilierii precizat sub forma de clauza?

  3. hudema monica
    17/11/2011 la 18:06

    Surprinzator, si eu sunt in aceeasi situatie, sens in care nu ma opresc aici, voi face si o sesizare la OPC. In aceasta Romanie toate companiile acestea sunt camatari in adevaratul sens al cuvantului, pe langa faptul ca sunt mari …spalatori de bani..

  4. Vlad Radu
    20/11/2011 la 14:20

    am o problema .Am un abonament pe 2 ani la telefonie la vodafone si mi s-a furat telefonul.acum vreau sa-mi iau altul dar trebuie sa termin contractul si ar trebui sa astept pana in 2012 si nu vreau. Cum il inchid dar vreau sa imi placa aceasta reziliere.

    am un abonament de 20 de euro .

  5. d@nyel
    21/01/2012 la 19:00

    as vrea sa reziliez un contract de vodafone internet deoarece viteza mea este de 16kb/s in 3g cand nu am trafic :)) foarte mica…..dar nu a trecut decat cateva luni…imi spune cineva cum as putea sa reziliez contractul fara sa platesc alte taxe si dak sunt taxe care sunt acelea?

  6. Carmen
    02/02/2012 la 07:55

    Multumesc pentru model de notificare atasat.Sunt in situatia de a nu putea rezilia un contract ,desi nu am beneficiat de nimic din partea acestei companii.Acum 2 luni m-a sunat un domn si mi-a propus din proprie initiativa o prelungire de contract pentru 2 ani- eu nu am acceptat decat pentru 1 an cu modificarea tipului de abonament.Verbal am fost de acord, dar la intrebarea mea daca pot beneficia de un telefon mi-a raspuns ca aceasta face obiectul altei discutii ,cu un aalt departament al Vodafone.In 13 ianuarie a.c. mi se defecteaza teleffonul si decid sa-mi comand pe myvodafone un nou telefon- o prostioara care m-ar fi costat atunci 19 euro.Firma de curierat nu ajunge la mine- si ma intreb daca macar au trimis acel telefon?- aparatul se reantoarce la vodafone si este stornata comanda fara ca cineva sa ma anunte si pe mine.Si de aici incepe calvarul.Trec peste nenumaratele convorbiri cu diversi domni si doamne ,mai draguti sau nesimtiti si in final, ieri 01.02.2012 se reuseste anularea comenzii si actualizarea contului meu myvodafone.Si incerc sa relansez comanda si ce constat ? acel telefon are acum pretul de 39 euro- fara ca vreodata sa fi fost specificata o perioada limita de oferta pe acel site.Nu este vorba de 20 euro in plus ci de nesimtirea acestei companii care nu face decat sa incerce pacalirea clientilor prin toate mijloacele posibile.
    Eu le-m trimis o notificare prin care le-am explicat ca datorita incompetentei lor nu mi-am utilizat abonamentul in aceasta perioada de timp si mi-au anulat pentru o luna plata abonamentului.Deci se poate cu o conditie sa nu te lasi intimidat si sa ai rabdare…multa rabdare….
    Succes tuturora celor ce se considera inselati de Vodafone

  7. marian
    11/02/2012 la 20:04

    vodafonf sant niste hoti foarte mari pacat ca au trecut 10 ani cu tot {conex} era mai bun vreau sa inchid totul la ei si numi raspund HOTILOR RASPUNDETI NU VA MAI VREAU

  8. marian
    11/02/2012 la 20:21

    Toti care au probleme cu vodafone sa facem o petitie spre guvern,[fratilor nu lasati hoti sa fure] deviza fie.Doamne ajutai pe Romani

  9. gho
    11/02/2012 la 20:41

    eu platesc netu de 9 luni moca la vodafon eee varza fratilor eu va rog aveti grija nu are viteza care scrie in contracte\ 2zile mere si29pere tu omule

  10. 14/02/2012 la 14:19

    Daca aveti depuse cereri la VF, cereti un numar de inregistrare si sa vi se precizeze care este termenul de solutionare a problemei. In cazul in care nu se respecta termenul luati legatura cu ei si cereti explicatii.

  11. adrian
    28/02/2012 la 21:00

    Am un stik de net dela vodafone fratilor cum scap de el il am de o luna si nu lam folsit decat sal icerc atit si e jalnic merge extrem de greu.Nu e bun de nimic. Nu vreau sa platesc abonamentul degeaba.

  12. andrei
    06/03/2012 la 19:20

    eu am un abonament la orange pe doi ani si nu a trecut decat o luna internetul are viteza melcului si ne pune sa platim o groaza de bani ne mai baga si TVA taxa de reconectare in caz ca ai intarziat cu plata.De la abonamentul de 53lei am ajuns sa platesc 67 lei m-am suparat rau si le-am zis ca o sa le aduc tot echipamentul inapoi ptr ca nu are ce sa-mi faca daca eu cat am consumat le-am platit.Sunt niste magari care profita de acel contract dar pe mine nu ma sperie ca nu au ce sa-mi faca doar nu e banca sa zic ca am facut imprumut la ei asa ca nu sunt dator cu nimic .Cineva sa-mi zica si mie o parere.

  13. andrei
    06/03/2012 la 19:36

    cum pot sa renunt si eu la internet sunt abonata la orange si nu sunt deloc multumita de el .Ne baga TVA ,taxa de reconectare in caz ca intarzii cu plata si de la abonamentul de 53 lei am ajuns sa platesc 67.Sunt nebuni la cap cine a mai auzit sa platesti atat la un internet .Ma-am suparat si le-am zis ca le aduc tot echipamentul inapoi ca nu au ce sa-mi faca nu sunt datoare la ei cu nimic.cineva sa-mi zica si mie o parere.

  14. cristina
    20/03/2012 la 21:00

    am abonament la vf de aproape 7 ani anu trecut in august am sunat pt o extraoptiune si in final m-am trezit cu o prelungire de abonament de 2 ani pe care o regret enorm nu sunt multumita deloc de acest abonament ,
    cand mi-am prelungit abonamentul verbal dupa terminarea conversatiei am mai fost sunata de operator de 2 ori pt ca uitase tot felul de lucruri sa ma intrebe , pot folosi asta in avantajul meu?
    am sunat acum 2 zile am vb peste o ora cu operatorul pt o modificare de abonament mai avantajoasa mi s-a spus ca nu se poate decat daca imi i-au un abonament mai scump sau cumpar un produs de la ei , acest aspect faptul ca nu imi pot modifica abonamentul nu mi sa spus la prelungirea abonamentului.
    acum platesc ceva ce nu imi doresc vreau sa trec pe cartela dar ma izbesc de acelasi lucru aceasta taxa nu am achizitionat nimic de la ei decat un tel cu abonament acum 7 ani de atunci nimic.
    am facut si sesizare la ei pe cont pt care astept rasp , nu ma astept la prea multe.
    vreau sa renunt la abonament ,
    as dori o parere daca se poate , am sanse ?
    multumesc anticipat.

  15. 20/03/2012 la 23:49

    Cristina, legea este de partea ta daca ceea ce ai povestit este adevarat. Operatorii de telefonie sunt cam la limita legii si de multe ori chiar incalca legea din nevoia de a face profit (si nu doar in Romania se intampla asta, intrucat am studiat problema si la fel se intampla in tari precum Anglia, Franta, sau alte tari in care sunt prezenti Vodafone sau Orange).
    Iti recomand sa studiezi personal Legea Nr. 193 /2000 care stipuleaza foarte clar care sunt clauzele abuzive din cadrul contractelor dar si Legea privind codul consumului (296/2004 republicata).
    Conditiile de denuntare unilaterala a contractelor sunt stipulate de Ordonanta Guvernului 130/2000. Mai pe intelesul tuturor: daca una dintre parti nu se achita de obligatiile contractuale, cealalta parte poate denunta unilateral contractul. Ex: In cazul in care VF se achita de obligatiile contractuale, tu nu prea mai poti solicita rezilierea unilaterala a contractului.
    Iti recomand totusi sa faci o cerere in scris prin care sa le soliciti celor de la Vodafone sa-ti puna la dispozitie contractul de prelungire a abonamentului incheiat intre tine si ei. In cazul in care chiar exista acea inregistrare telefonica (s-ar putea sa existe acel contract „telefonic”) te rog sa ma anunti si vedem ce anume s-a discutat si ce se poate face in continuare.
    SUCCES!

    • cristina
      21/03/2012 la 07:03

      multumesc fff mult pt rasp o sa i-au in calcul toate astea , in plus am uitat sa mentionez un lucru si ma intrebam daca asta ma poate ajuta in vre-un fel fara prea multe alte telenovele .
      in data de 25.02.2012 termenii si conditiile de utilizare a serviciilor postpaid s-au modificat conform OUG 111/2011.Astfel ca am primit un e-mail informativ cu acesti termeni si conditi in data de 2 martie 2012 printre multe cuvinte pompoase la anularea contractului e scris si urmatoarele :
      ” Vodafone își rezervă dreptul de a modifica termenii și condiţiile
      prezentului contract, informând de îndată Clientul despre aceste
      modificări. De asemenea, Clientul va fi informat de aceste modificări cu
      cel puţin 30 de zile înainte de operarea modificării.
      .. În cazul modificării unilaterale a prezentului contract, de către
      Vodafone, Clientul are posibilitatea să înceteze acest contract, în baza
      unei notificări scrise, fără plata niciunor penalități sau despăgubiri.
      Notificarea scrisă va fi trimisă de Client, în termen de 30 zile de la
      primirea informaţiilor de la Vodafone legate de modificarea unilaterală
      a contractului.”
      sa fie oare portia mea de scapare ? suntem in 21 martie as mai avea cateva zile
      astept rasp
      multumesc anticipat.

  16. cristina
    21/03/2012 la 08:26

    pff am fost sunata de catre cei de la vf si rasp lor a fost urmatorul:
    am verificat contul d-voastra si totusi se poate face modificarea pe care eu am cerut-o initial cu conditia sa imi prelungesc din acest moment pe alti 2 ani abonamentul adica pana in 2014 , am lasat-o sa spuna discursul dupa care am intrebat-o in ce conditii pot trece la cartela la care mi s-a rasp printre altele ca trebuie sa platesc acea stupida taxa mentionadu-i de lege a inceput sa se agite putin raspunzand ca , chiar acea lege de fapt prevede acest lucru ca trebuie sa platesc acea taxa ,i-am mentionat si despre contract , fidelizare , ma rog tot ce se putea ea insistand pe faptul ca eu va trebui sa platesc acea taxa si ca totusi ei au facut o exceptie pt mine , da stiu sunt ff speciala pt ei ca nu ma obliga nimeni dar totusi daca ei au facut efotul asta ..ma rog
    si acum tre sa ma gandesc ce sa fac gandul ca voi fi legata de ei pana in 2014 nu imi surade prea mult.

  17. 26/03/2012 la 13:38

    Buna ziua. As dori sa stiu ce costuri si clauze ar exista in cazul incetarii optiunii „Internet 500” din cadrul unui abonament Mega 8 facut in noiembrie 2011. Dupa convorbirea cu o angajata VD, s-a ajuns la o suma de circa 500 lei. Formula angajatei este urmatoarea: 150 euro impartit la 24 luni (perioada contractuala) X cate luni ramase X cursul euro la ziua respectiva.

  18. nicu florin
    30/03/2012 la 18:53

    Măi oameni buni, poate nu mă credeți, dar tata a murit și mama trebuie să-i plătească abonamentul la Vodafone că era de-acela 2 în 1. Mie mi-a înghețat mintea…Credeți că pot face ceva?

    • adrian
      01/04/2012 la 18:25

      eu am scapat de stikul de la vodafone tot ce am facut a fost sa-i conving ca nu am semnal cateva drumuri la reprezentanta unde am depus stikul pentru reparat la care a fost ok apoi cateva telefoane catre vodafone si etc pina sau convins ca nu am semnal si atat pa si succes si voua multumesc sitelui ca ma ajutat.pa

  19. Biziche Marin
    09/04/2012 la 13:31

    De ce oare Comania de telefonie mobila Vodafone prin intermediu firmei Glasro Holdings LTD are dreptu sa ma oblige sa platesc Taxa de Rexiliere ??, aceasta taxa de reziliere nu a fost anulata odata cu aplicarea legi 161 din august 2010 ?, acea lege promulgata de presedintele tarii nu este valabila pentru toti abonati de telefonie mobila ??

  20. corina
    24/05/2012 la 11:17

    va rog foarte mult daca-mi puteti da un raspuns: in ianuarie 2012 am facut un contract de internet, mi s-a oferit un modem gratuit, din martie 2012 nu am mai folosit, si platit facturile catre Vf deoarece m-am mutat si am posibilitatea de a avea internet „de cartier” la un pret extrem de avantajos. Este cunoscut faptul ca internetul Vf este o mare teapa, ca de 60 ron am acces la internet bun timp de o zi, ca nu pot downloada filme, in vreme ce spre exemplu FDX sau inclusiv Clicknet pentru 40ron pot downloada cate un film in fiecare zi, la viteza super buna. as putea achita valoarea modemului gratuit (cat poa’ sa fie 100ron?) insa mi se pretind sume de peste 2000ron pentru rezilierea contractului neavantajos cu amenintarea chemarii in instanta. pe contract era specificat acest lucru, insa repet, de 60ron/luna am considerat ca voi avea parte cel putin de calitatea serviciilor altor companii. cum pot rezolva aceasta situatie cand un „nu este deloc avantajos” nu constituie un motiv legal?

  21. Cristina
    27/06/2012 la 18:16

    Am 2 ab vodafone si am cerut facturi diferite pe adrese diferite pt cele 3nr insa ei le-au cuplat si am cerut de inca 2 ori separarea lor clauza pe care ei nu au respectat-o,in plus in 8luni am primit doar 5 facturi din 8 si am facut doua sesizari telefonice in acest sens dar degeaba.Pe langa acestea cand mi-am facut primul ab nu mi-au spus ca in luna respectiva nu primesc toate minutele(si prin urmare am avut cost suplimentar) iar la al doilea ab eu m-am facut ab in data de 20 si data de emitere a facturii s-a ales tot in 20 au omis sa imi spuna ca pe luna in curs nu mai primesc factura ci o sa imi vina pe urmatoare si cea din urma si m-am trezit la prima factura cu 180lei de plata,adik dublu fata de cat aveam normal,In plus la al doilea ab mi-au spus ca am bonus 500MB dar nu mi-au spus ca ii primesc doar la inceput si atat si ca sunt valabili 3 luni.Intrebarea mea este daca pot sa reziliez contractele fara sa platesc alte taxe chiar daca mai am 1an si ceva pana cand inceteaza contractu?

  22. iris andriuca
    04/07/2012 la 18:17

    am avut un contract pe 1 an la vf pt internet….nu am primit de la ei absolut nimic gratis ….nu fc stikul decat cca 10 or e pe luna , am fost la mag am aratat cu laptopu;l acest lucru , am facut cerere l\de reziliere, nu mi s-a aprobat , din iulie nu am mai folosit deloc stikul avand ab la romtelecom , am platit pana in aprilie la data expirarii ab , si ma trezesc cu tel ieri , ca am de plata 68 lei ??????azi sun si mi se spune ca nu am facut cerere de reziliere cand a expirat termenul si sunt bu na de plata …..am pensie mica , am 69 de ani ….ce ma sfatuiti ? va multumesc ….cand am achitat pe ultima luna in apr am intrebat vanzatoarea daca mai am ceva de facut si a spus ca nu

  23. Elena
    07/07/2012 la 19:15

    am abonament la vodafone de vreo4 ani si nu sa int nimic pana acum…..am 7000 min in vf si 70 in alte retele …..am terminat minutele in alte retele….si luni aveam 1,45 euro plata si 300 min in vodafone…….toata saptamana am vorbit in vodafone…..si am fost sunata de altii dupa cosmote si ghiciti astazi am 12 euro plata si 0 minute pt k la ei se tarifeaza pe secunda si cand esti sunat de cnva (uitati ce zice la ei pe site https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/cum-sa-fac/abonamente-si-extraoptiuni/abonamente-voce-mobila/index.htm )…..am plans toata ziua ….abea astept sa ma duc luni la ei la centru ca sa reziliez contractul…si daca fac pe cei rai nu ma opresc aici ma duc la protectia consumatorului….

  24. Elena
    07/07/2012 la 19:39

    un contract scrie asa tarifele pt servicii reprezinta contravaloarea convorbirilor initiate si secalculeaza prin tarife pe secunda, cu exceptia primuluiminut in convorbire care se tarifeaza prin rotunjire la un minut , respectiv contra valoarea traficului de date efectuat iar pe site-ul lor scria asta Apelurile se taxează la secundă, cu excepţia primului minut din convorbire, care se tarifează prin rotunjire la minut. Timpul de conversaţie începe cu semnalul de răspuns şi se încheie cu primul semnal de eliberare a liniei generat fie de cel care a iniţiat apelul, fie de cel care l-a primit……..nu se respecta ce scrie in contract……

  25. Adiana Maria Rusu
    17/07/2012 la 07:29

    e valabil si pt alte retele de telefonie !multumesc mult !

  26. gotiq
    30/08/2012 la 09:22

    In cazul in care am luat un tel la pret mai bun se poate rezilia contractul fara penalitati ?

  27. Cozy
    02/10/2012 la 15:00

    Eu am abonament la Vf si m-am trezit ca incepand cu data de 7 sept 2012 am optiune de internet 500 mb, desi eu stiu ca nu am activat aceasta optiune. La rugamintea mea de a o dezactiva, mi s-a raspuns ca trebuie sa platesc taxa de reziliere (pt 1 an contract insemnand vreo 50 euro). Ce ma sfatuiti sa fac?

    • 02/10/2012 la 19:02

      Daca nu stiti care este motivul pentru care aveti inclusa o optiune in abonament puteti solicita intr-un shop Vodafone o copie a contractului care atesta acceptul dvs. pentru activarea optiunii respective. Chiar va recomand sa faceti acest lucru si sa reveniti cu detalii dupa ce primiti raspunsul de la ei. SUCCES!

  28. Catalin
    12/12/2012 la 11:17

    Am avut abonament la ei 12 ani pana cand…… binenteles ca ne-am facut treaba ambele parti eu cu banii si ei cu serviciile ….
    Sunt ferm convins ca toti cei care lauda acest gunoi numit vodafone sunt pupincuristi angajati la vodafone
    Am spus ca am avut abonament pentru ca vreau sa fiu mai atent pe ce dau banii si am trecut pe o reincarcabila unde nu te pot incarca la factura ,nu mai vreau sa stau de vorba cu vreo taranca chiriasa venita de la sapa acum ” reprezentanta vodafone ” sau vreun coleg de al ei #cuvant cenzurat#,#cuvant cenzurat# sau dracu mai stie dupa ce criterii ai mai angajeaza…..
    Daca ei mananca de la mine luna de luna de 12 ani, nu suport sa fiu tratat ca un fraier si sa-mi vorbeasca in nas o chiriasa nespalata ….am vrut sa inchid abonamentul si mi sa spus ca eu am prelungit abonamentul verbal adik prin telefon si ca trebuie sa platesc o taxa de reziliere ….adica tot eu sa platesc….. nu am beneficiat de nici terminal din partea lor asa ca…..am vorbit pe nr. respectiv ( oricum factura umflata chiar daca mi-au bagat pe gat o factura detaliata ) si am vrut sa platesc factura ca sa-l rezilieze sa nu se mai repete intamplarea neplacuta pentru buzunarul meu
    Cum poti sa platesti o factura de 400 ron pentru convorbiri in retea cand pentru 5 euro la reincarcabila ai 4500 de minute …Atat de rau sunt suparat pe ei ca nu mai platesc nici un leu si asta din cauza arogantei angajatilor mai sus mentionati -CRED CA EU LE DAU SA MANANCE NU EI MIE-
    -Acum o sa mai manance ….!
    Sunt nedreptatit sau nu ??????????

    Aveti scoala de tepari la baza

  29. Catalin
    12/12/2012 la 11:18

    Poftim si supararea :
    Nu mai vreau sa discut cu nimeni am abonamentul acesta din 1999 am fost un client model – am consumat serviciile dv. si am platit pentru ele, cred ca am si eu un cuvant de spus in relatiia asta a noastra de furnizor-client mai ales dupa atatia ani !!!
    Sunt cu sotia mea impreuna de 9 ani si daca ma enervez o injur chiar daca nu este frumos ….ca na…. fiecare avem limitele noastre asta a fost ca o paranteza nu sunt atat de nervos de fel .
    Toata povestea asta a pornit cum am scris mai sus din cauza unei facturi de 400 ron primita pentru CONVORBIRI IN RETEA { cand i-am spus unui prieten ca am primit o factura de 400 ron pt convorbiri in retea a ras o juma de ora de m-am simtit ca dracu } am sunat frumos la vodafone sa facem cumva sa rezolvam problema sa fie bine pentru ambele parti sau sa platesc factura si sa terminam amiabil colaborarea noastra pentru a nu se mai repeta…..PACALICIU-FRAERUL de la capatul firului nuuuu ca asa ceva nu se poate ca trebuie taxa reziduala …… ma bufnit rasul….cred ca el trebuia sa-mi faca mie o propunere sa-mi plateasca o taxa reziduala !
    In concluzie a-ti ramas si fara client si fara bani si am sa incerc sa sfatuiesc pe toata lumea SA SE FEREASCA DE VOI VODAFONE !!!

    Unde mai pui ca anul trecut am cerut o oferta personalizata pentru un iphone 4s si ce credeti pentru numarul meu vechi pretul telefonului erea mai mare decat un numar nou pentru acelasi abonament ca valoare si binenteles ca am cumparat telefonul la liber si am marit si abonamentul sa am si eu net pe iphone fara sa iau nici un aparat de la ei !!!

  30. georgiana
    30/12/2012 la 09:14

    am si eu nevoie de ajutor..am facut un abonament de vreo 4 zile si vreau sa reziliez contractul deoarecere mi-a facut o groaza de probleme…spre exemplu am sunat la *222 si mi-a zis la sony xperia miro…daca adaug aplicatii dupa pc prin cablul de date prin play store nu imi face cost si dimineata m-am trezit cu 56 de euro cost.. E normal asa ceva??? pot rezilia acest contract din vina lor.. chiar nu il mai vreau…

    • 30/12/2012 la 23:43

      Probabil nu ai inteles foarte bine raspunsul celor de la asistenta clienti sau nu te-ai facut clar inteleasa. Daca folosesti Google Play pentru instalarea aplicatiilor si folosesti conexiunea de date oferita de VF, traficul se contorizeaza si in functie de traficul efectuat e normal sa platesti contravaloarea serviciilor. Daca in schimb folosesti Google Play si descarci aplicatiile folosind o retea Wireless (nu folosesti conexiunea de date VF), nu se face trafic prin reteaua VF si in concluzie nu exista trafic de date taxabil. Poate ai dat de inteles ca doresti sa folosesti cablul de date pentru transferul de aplicatii, care presupune alt tip de operatie si nu presupune nici trafic de date (retea) si nici transfer Wireless. Sunt total impotriva politicilor aplicate de providerii de telefonie mobila si in continuare ma opun abuzurilor pe care le fac, insa cu parere de rau tind sa cred ca neatentia ta te-a costat 56 de euro si nu exista niciun motiv fondat pentru ca tu sa-ti poti recupera acesti bani. Contractul poti sa-l reziliezi dar trebuie sa platesti contravaloarea beneficiilor primite la semnarea contractului. Mult succes.

  31. 03/01/2013 la 10:38

    Eu am cerut rezilierea contractului prin scrisoare cu confirmare de primire trimisa la Bucuresti, ca asa am citi pe Internet ca se procedeaza. Daca nu am fost sunata, am considerat ca mi-au acceptat cererea . Din 02.01.2013 trebuia sa inceteze contractul dar m-am trezit ca mi s-a prelungit abonamentul automat. Am fost la magazin dar mi s-a spus ca nu figureaza nici o cerere de reziliere. Eu nu mai gasesc confirmarea de primire si nu pot spune numarul de inregistrare, iar ei nu vor s-o caute. Cum sa procedez sa scap odata de ei?
    Cine ma ajuta?

    • 03/01/2013 la 15:54

      Din pacate fara numar si data de inregistrare nu puteti proba solicitarea dumneavoastra. Va recomand sa adresati o noua solicitare, dar de aceasta data in shopul VF: emiteti o noua cerere pe care o tipariti si pe care o duceti la shop unde cereti o copie semnata,stampilata si cu numar de inregistrare (ca sa aveti de data aceasta ceva la mana).

  32. leah
    05/03/2013 la 17:07

    eu de exmplu, mi-am luat un telefon de la Vodafone cu un abonament pe 2 ani. nu a trecut niciun an si sunt destul de nemultumita de servicii, credeti ca il pot anula chiar daca nu au trecut 2 ani? 😦

  33. florin
    11/03/2013 la 14:43

    pentru un contract prelungit pentru care am primit 30 minute nationale, ar trebui sa platesc vreo taza de reziliere?
    Am vrut sa prelungesc contractul pentru ceva minute nationale, dar nu mi s-a precizat ca aceste minute se vor consuma chiar daca sun in reteaua vodafone.
    multumesc

  34. Emma
    27/03/2013 la 14:17

    Buna ziua …Am si eu o intrebare daca ma puteti ajuta cu un raspuns.Am facut cu contract cu Vodafone pt internet. Internetul a fost activat pe 19.03.2013 si din cauza ca merge foarte prost m-am decis sa reziliez contractul.Din ceea ce am citit in contract am vazut ca clientul poate rezilia contractul in 15 zile fara penalitati,Am sunat la Vodafone,le-am explicat ca vreau sa renunt, mi s-a spus ca au facut ei o notificare catre departamentul tehnic si ca in 14 zile o sa ma sune cineva de la Vodafone sa predau modem-ul USB.Problema mea este ca mi-e teama sa nu ma puna sa platesc nu stiu ce taxa de reziliere.Aveti idee daca ma pune sa platesc ceva pt ca eu ma incadrez in cele 15 zile de la activarea internetului?…Multumesc!

    • elena
      05/06/2013 la 15:11

      Emma :
      Buna ziua …Am si eu o intrebare daca ma puteti ajuta cu un raspuns.Am facut cu contract cu Vodafone pt internet. Internetul a fost activat pe 19.03.2013 si din cauza ca merge foarte prost m-am decis sa reziliez contractul.Din ceea ce am citit in contract am vazut ca clientul poate rezilia contractul in 15 zile fara penalitati,Am sunat la Vodafone,le-am explicat ca vreau sa renunt, mi s-a spus ca au facut ei o notificare catre departamentul tehnic si ca in 14 zile o sa ma sune cineva de la Vodafone sa predau modem-ul USB.Problema mea este ca mi-e teama sa nu ma puna sa platesc nu stiu ce taxa de reziliere.Aveti idee daca ma pune sa platesc ceva pt ca eu ma incadrez in cele 15 zile de la activarea internetului?…Multumesc!

      Buna ziua,
      Cum s-a reziliat contractul? Ati mai platit vre-o taxa?Multumesc
      Elena

  35. Cornell
    22/07/2013 la 05:41

    modelul de notificare este inca valabil?

  36. dirpes maria
    04/09/2013 la 19:31

    buna ziua nr meu de tel este 0737022*** am abonamentul de 24 de luni la dumneavoastra si doresc rezilierea lui am fost la centrele de vodafone si mi sa spus sa va scriu pe forum pentru a rezilia contractul puteti sa ma contactati la nr de tel 0770702*** vreau sa mentionez ca contractul era semnat pe 24 de luni

    • 05/09/2013 la 09:36

      Doamna Maria, cred ca cineva se distreaza pe seama dumneavoastra. Va rog sa va adresati celor de la Vodafone pentru rezilierea contractului. In niciun caz abonamentul dvs. nu se va rezilia pe baza unei postari pe un forum sau blog. Atentie la neatentie.

  37. laura
    10/10/2013 la 20:56

    buna seara
    daca am un abonament de 15 euro la care am cumparat un telefon cu un euro iar acel telefon mi-a fost furat mai pot face ceva?pot macar micsora acel abonament?

  38. Ana-maria Laura
    22/11/2013 la 13:15

    buna ziua!! am sa va prezint problema mea si sper sa ma ajutati cu cateva sfaturi. mama mea este titulara unui abonament vodafone. am beneficiat de serviciile lor de internet timp de 2 ani,mi-au dat un stick,l-am folosit doar un an,dar am continuat sa platim. cu o luna inainte mama mea a fost sa depuna cerere de reziliere,dar la cateva zile a fost sunata de un operator pt a prelungii contractul pe o durata de 2 ani si i-a oferit o tableta.i-au spus ca o sa plateasca aceeasi suma.tableta nu a mai aparut asa ca dupa cateva zile fratele meu a sunat si a spus ca vrea sa rezilieze acest contract „verbal”,de aceasta data o domnisoara draguta i-a spus ca daca in 2 zile tableta nu ajunge poate rezilia contractul. ne-a fost livrata tableta si am aflat ca trebuie sa platim 120 lei lunar abonamentul,dublu fata de cat plateam. mama nu are de unde sa plateasca aceasta suma si ma gandesc sa merg sa depun o cerere de reziliere,iar ca argument impotriva lor sa folosesc faptul ca la telefon ei nu au vorbit doar cu titulara contractului,sau sa merg direct la OPC. are o valoare semnificativa in instanta inregistrarea acelei convorbiri,daca ea nu a semnat niciun contract de prelungire a abonamentului? va multumesc!!!

    • 22/11/2013 la 16:18

      Contractele verbale sau contractele la distanta sunt cat se poate de legale intrucat exista reglementari legale care precizeaza felul in care se pot desfasura aceste contracte. Dar si pentru ca aceste contracte sa fie legale trebuie indeplinita in primul rand o conditie esentiala: OFERTA SA FIE FOARTE CLAR PREZENTATA SI ACCEPTATA VERBAL DE CATRE CONSUMATOR.
      Din cele descrise de dumneavoastra (asta in cazul in care mama dvs. isi aduce bine aminte toate detaliile) nu ati fost informata corect, motiv pentru care aveti dreptul de a solicita rezilierea contractului. Daca operatorul a precizat o alta suma fata de suma pe care o platiti dvs. va recomand sa solicitati inregistrarea contractului indiferent de forma in care este iar in cazul in care nu va pot pune la dispozitie contractul/inregistrarea sa solicitati rezilierea si sa va adresati OPC obligatoriu. De asemenea (din cate stiu) contractele la distanta pot fi reziliate in termen de 14 zile de la data acceptarii. Daca sunteti cu dreptatea in mana va rog sa ramaneti pe pozitii chiar daca ei vor face tot posibilul sa va induca in eroare. Succes, astept informatii noi de la dvs.

  39. MIHAI VALERICA
    23/11/2013 la 15:00

    Buna seara ,
    as dori un sfat pentru problema mea cu un abonament vodafone ,
    in noiembrie 2012 am facut un abonament cu vodafone , am luat un tlf mai scump pentru fiul meu , am platit 600 de roni si abonament pe 2 ani cu net (25 mega), pana acum , ….dar am ramas fara servici , ce ma fac??? daca o sa mi dea somaj 400-500roni nu avem cu ce trai si plati utilitati dar sa mai platesc abonamet!!!!!!!ce ma sfatuiti?cum sa fac? sa duc tlf inapoi?am platit un an de zile 160roni pa luna si 600 la inceput si tot nu i al meu?dar daca trebuie il dau inapoi ca alti bani nu mai am de unde!!!!va rog frumos ,un sfat!

    • 23/11/2013 la 15:57

      Din pacate situatia dvs. este delicata insa din punct de vedere legal nu aveti ce sa faceti pentru a scapa de aceasta povara. Puteti totusi sa vindeti telefonul la un pret bun si sa solicitati rezilierea contractului cu plata contravalorii telefonului. Alta varianta din pacate nu aveti atata timp cat legea falimentului persoanelor fizice nu a fost promulgata. Va doresc succes.

  40. Attila
    18/01/2014 la 09:56

    Buna ! am facut un contract pt .internet pe 2 ani. am folosit aproape 2 luni dar afara am mers incet si deloc ,Am venit acasa si am returnat sticul .si sa reziliat contractul. dupa o luna mi au trimis o factura de aproape 2000 de lei ,care inseamna ,asa zic ei sa platesc acei 2 ani de contract plus o singura factura neachitata .trebuie sa platesc ce nu am folosit? cei de la vodafon ameninta cu judecata.cei de facut in cazul asta.va multumesc!

    • 25/01/2014 la 09:32

      Depinde ce ati semnat. Daca v-au emis factura de 2000 de lei inseamna ca ati semnat un document la ei prin care sunteti de acord cu termenii propusi de ei. In cazul in care acel act este semnat de dumneavoastra amenintarea cu judecata este cat se poate de justificata.

  41. 22/01/2014 la 12:10

    Salut!!
    am cicit cu atentie cele de mai sus si pentru ca va simt un cunoscator al problemei as avea si eu o mica dilema.
    am un contract de vodafone pe 2 ani semnat 2 abonamente cu internetINCLUS IN PACHET In februarie se implineste un an si as dori rezilierea INTERNETULUI motivul nu merge in parametrii normalii am facut screen copii care vine in ajutorul meu insa nu stiu ce anume sa invoc astfel incat sa pot scapa de aceasta problema rezilierea internetului fara plata pe urmatorul an ca si despagubire catre ei.
    Va multumesc pentru ajutor!

    • 25/01/2014 la 09:30

      Pentru a determina daca Internetul functioneaza in parametri normali trebuie sa faceti sesizare la ei cu privire la nefunctionarea corecta a serviciului de internet. Masuratorile trebuie efectuate de o persoana specializata in acest caz. Solicitati ca totul sa va fie comunicat in scris si cu numar de inregistrare. In cazul in care internetul nu functioneaza la parametri garantati de ei pentru reteaua Vodafone in mod normal trebuie sa va propuna instalarea unor dispozitive de amplificare a semnalului sau daca nu este posibil solicitati rezilierea contractului de comun acord cu restituirea dispozitivelor achizitionate de la ei fara plata vreunei sume pentru un serviciu nefunctional. In caz contrat adresati-va ANPC.

  42. bostan marius
    22/01/2014 la 14:09

    am o intrebare legata de cei de la vodafon.

    acum un an de zile am fost sunt de catre cei de la vodafon precum ca i-mi expira contractul cu ei,mi sa facut o oferta pe care am acceptato pe o perioada de un an de zile.
    De sarbatori stiind ca i-mi va expira contractul cu ei am fost la mai multe retele de telefonie mobila sa vad ce oferte i-mi pot face ei daca vin cu portare,am sunat la relatii cu clienti la vodafon si am intrebat cu cat timp inainte trebuie sa depun o cerere la ei sa nu mi se mai prelungeasca abonament,
    la care doamna cu care am vb i-mi spune ca am contractul pe 2 ani nu pe un an cum am fost eu de acord.am facut cere de ascultare convorbiri cand sa prelungit abonam,si au vazut ca au gresit si ca le pare rau
    ce pot sa le fac acum?
    astept un rasp.

    • 25/01/2014 la 09:23

      Nu prea le puteti face nimic daca nu aveti nimic la mana (scris). Puteti in schimb sa va portati si sa renuntati la colaborarea cu Vodafone iar pentru restul exista ANPC insa in cazul de fata e imposibil sa demonstrati ca au vrut sa va insele. Din pacate tepele de acest gen trec neobservate si nepedepsite.

  43. alex
    12/02/2014 la 12:12

    AM FACUT ASEARA UN ABONAMENT LA VODAFON SI AZI AM PRIMIT UN TEL CA TREBE SA PLEC DIN TARA SE POATE REZILIA CONTRACTUL IN 24 DE ORE?STIE CINEVA?

  44. nicu
    06/04/2014 la 18:19

    Am si eu un abonament la vodafone de 3 ani si ei nu vor sa mi-l inchida pt ca abonamentul nu este pe numele meu si tot imi cer nr titularului da intre timp ce vreau sa le dau nr ei imi inchid telefonul in nas ce as putea sa fac?

    • 07/04/2014 la 09:24

      Din moment ce nu este pe numele dumneavoastra inseamna ca nu sunteti titularul abonamentului si nu aveti drept de reziliere. Doar titularul abonamentului poate solicita rezilierea si este cat se poate de normal sa fie asa.

  45. voicu hariton
    23/04/2014 la 09:13

    Ce pot face daca sunt taxat în plus,pentru ceea ce nu vorbesc.luna de luna sunt taxat pentru mesaje pe care nu le trimit

    • 23/04/2014 la 10:06

      Puteti sa oferiti mai multe detalii ? Nu prea este posibil ce spuneti dvs. deoarece urmarirea apelurilor si mesajelor se face utilizand o aplicatie informatica. Orice abonat are dreptul sa solicite desfasuratorul facturii unde se poate face urmarirea tuturor costurilor dintr-o factura.
      Daca in desfasurator apar apeluri initiate sau mesaje trimise sunt 100 % sanse ca acele costuri sa fie reale.
      V-am cerut mai multe detalii intrucat e posibil sa folositi servicii sms la care v-ati abonat si acele servicii sa fie taxabile (chiar daca dvs. nu trimiteti mesaje sunteti taxat pentru mesajele receptionate gen INFORMATII METEO).

  46. ionel
    05/05/2014 la 12:17

    Buna ziua sunt administratorul unei societati care la ora actuala este an curs de lichidare am cu contract la vd pe 2ani am platit 9 luni din contract cum pot rezilia acest contract daca firma se inchide ?am un telefon luat de la iei pe care lam platit cu varf si andesat poate cineva sa ami dea un raspuns multumesc

    • 05/05/2014 la 20:04

      Daca societatea dumneavoastra se lichideaza/dizolva automat contractul se anuleaza intrucat nu mai exista partea contractanta reprezentata de societate. Un contract este valabil cand este incheiat intre „parti” ori in conditiile in care una dintre parti nu mai exista…trageti dumneavoastra concluzia. Va recomand ca dupa ce se face radierea societatii sa le trimiteti si lor o copie dupa decizia de radiere.

  47. stan ionela
    30/09/2014 la 08:41
  48. Domokos Andrei
    08/10/2014 la 20:52

    Am avut un abonament la vdf care aproape dupa doi ani l-am prelungit printr-o convorbire tel. Am primit un telefon.dupa aceasta am descoperit ca abonamentul era aproape dublu de cum am stabilit.am iincercat sa iau legatura CU dansii dar nu am avut succes.iar acum MA suna de la aps si ma hartuiesc de 2 ani .CE pot sa fac?

    • 09/10/2014 la 12:47

      Aveti pe acest blog descrierea amanuntita a procedurii care trebuie urmata.

  49. ionut
    18/12/2014 la 22:48

    Salut, am tot citit peste tot si nu am gasit nimic care sa ma ajute … decat legi scrise negru pe albe fara a fi aplicate de catre cineva mai ales de catre cei de la vodafone.
    Eu ma cert cu ei din cauza unui mobil care nu este reparat nici dupa ce a fost trimis in service de 4 ori.
    Am apelat si la OPC si inca nu am primit nici un raspuns de acolo.
    Cum crezi ca as putea scapa de problema asta ??

    • 20/12/2014 la 08:08

      Daca ai apelat la OPC trebuie sa astepti raspunsul in termenul legal stipulat prin lege (probabil 30 de zile de la primirea reclamatiei). Doar pentru ca te certi cu ei nu cred ca este un argument prea bun in favoarea ta. Conteaza foarte mult care este motivul pentru care nu se repara acel telefon: poate nu ai respectat conditiile de utilizare specificate de ei caz in care iti pierzi garantia. Sau poate nu se mai poate repara caz in care trebuie sa-ti ofere alt telefon la schimb. Nu cred ca pot sa-ti ofer o solutie pentru ca nu ai fost foarte clar in expunerea problemei. Cert este ca pentru a rezolva aceasta situatie trebuie sa verifici:
      – conditiile acceptate la achizitionarea dispozitivului
      – termenul de remediere in cazul valabilitatii garantiei
      – legea aplicabila in speta descrisa de tine (legea unui stat primeaza in fata conditiilor impuse de un comerciant: atentie la posibilele abuzuri contractuale care devin nule in cazul incalcarii legislatiei)
      P.S: daca spui ca ai gasit legi scrise negru pe alb care nu sunt aplicate inseamna ca esti in fata unui abuz si trebuie sa mergi mai departe urmand procedura legala:
      – sesizezi OPC
      – astepti un raspuns in termen legal
      – daca primesti raspunsul in termen legal trebuie sa te conformezi conform solutiei primite de la OPC
      – daca nu primesti raspuns in termen legal poti sa mergi la tribunal si sa formulezi o plangere penala pentru neexercitarea atributiilor de servici din partea OPC. De acolo intervine politia care se ocupa de caz…insa nu vreau sa mergem pe scenariu pana la final intrucat sunt sceptic ca se poate ajunge pana acolo.

  50. popa emilia
    12/01/2015 la 13:40

    Buna ziua
    Doresc si eu sa ma lamuri-ti referitor la rezilierea unui contract la vodafone.in luna iulie s-au august 2014 am sunat la vodafone sa-i anunt ca vreau sa reziliez contractul cu ei si vreau sa stiu cat ma costa.Mi s-a promis ca o sa fiu sunata de un coleg de al lor sa-mi spuna valoarea,eu ma-m dus si am facut demersurile cu o alta firma rewspectiv cu Digi si pe data de 22aug.2014 s-a facut portarea.Eu am platit la vodafone ultima factura la nr.de telef reziliiat cat mi-a cerut atata am platit fara sa am facturi in detaliu.In luna ian.2015 la o factura cu alt nr.de telefon tot in vodaf.tot pe numele meu i-vine suplimentar o suma de436.lei reziliere contract.Am cerut explicatii ce inseamna aceasta reziliere si mi-a spus ca a uitat la ultima factura sa-mi calculeze de reziliere.Am spus ca vreau factura in detaliu la nr.de telef.reziliat si raspunsul este „ca nu mai poate sa-mi emita factura pntr.acel numar datorita faptului ca s-a inchis acel cont. Care ar fi fost termenul limita pentru a incasa rezilierea de contract? Si in cazul meu ce este de facut?

    • 20/01/2015 la 17:51

      Imi pare rau insa nu stiu sa va dau un raspuns pentru aceasta problema. Doar cei de la Vodafone pot sa va dea detaliile necesare.

    • ionutz
      21/01/2015 la 09:44

      Sa inteleg ca ai avut 2 abonamente la vdf, pe care unu lai inchis prin portare, iar suma de reziliere nu ti a fost calculate pe moment ” pt ca a fost omis aceste lucru” , iar acum ti a venit rest plata pt abonament-ul inchis pe acesta deschis.
      Teoretic si legal.. atunci cand ti se inchide un ab iti da si rest de plata pt ab care este in curs de inchidere, daca acest lucru nu s-a intamplat atunci; tu nu mai ai nici o obligatie ca sa platesti asa ceva.
      Este problema operator-ului VDF care ti a facut reziliera, ei merg acum la cacealma, cel mai bine este sa mergi la OPC si sa pui aceasta problema nicidecum la VDF pt ca ei te vor obliga sa platesti :))

  51. Leanca Viorel
    27/05/2015 la 14:40

    Salutari,
    va rog sa ma ajutati cu privire la un contract la Vodafone ,Red 49 m-au sunat sa imi spuna ca imi modofica unilateral contractul cu optiunea Red 49 actuala, diferita fata de ceea ce am eu, chiar mi-au trimis pe mail instiintare ca daca in 30 de zile de la primire nu dau raspuns o sa mil modifice automat!
    eu vreau sa duc contractul la bun sfarsit asa cum l-am incheiat!
    Sugetii va rog?!!!
    Mulumesc!

    • 02/06/2015 la 07:21

      Daca nu sunteti de acord nu acceptati. Care este problema?

      • Gabriela
        27/06/2015 la 07:21

        Buna ziua, la fel am fost instiintata printr-o notificare trimisa prin curier de catre cei de la VDF ca abonamentul meu Red 49 va fi modificat cu alte optiuni de internet si voce , eu avand contractul din luna 12.2014 pe o perioada de 2 ani , am trimis un mail la ei ca nu sunt de acord cu noua oferta si ca nu imi doresc alta oferta , o sa trimit si o instiintare la ei cu confirmare de primire prin posta , si va intreb daca VDF poate modifica abuziv acest contract cu toate ca eu nu sunt de acord , eu fiind multumita de acest contract pt ca e o oferta extraordinara pt roaming.

      • Andreea
        19/08/2015 la 14:58

        Problema este ca si fara acordul tau se modifica abonamentele.

    • Andreea
      19/08/2015 la 14:51

      Acelasi lucru patesc si eu acum. De la red 39 lau facut red 29 si mi-au taiat romingul. Instintarea mi-au trimis-o prin posta iar la momentul respectiv nu eram in tara. Fara acordul meu s-a modificat abonamentul. Daca cumva resiti sa rezolvati problema anuntati-ma si pe mine cum ati rezolvat-o. Multumesc.

  52. Andreea
    19/08/2015 la 14:46

    Oare cei de la OPC chiar te ajuta? Tot cu Vodafonul am si eu problema. Mi-am facut anul trecut un abonament cu roming,iar acum cei de la Vodafon mi-au schimbat optiunea fara acordul meu. Am sunat de ei nu tine de competenta lor si ca voi fi contactata de altcineva…. nimic pana in momentul asta… Oferta de abonament ce mi-au facut-o de capul lor nu ma ajuta cu nimic.Oare cum as putea sa rezolv problema asta!

    • 24/08/2015 la 09:00

      Trebuie sa apelati la O.P.C (in cazul in care in contractul initial exista clauza care sa precizeze ca orice modificare contractuala se face doar cu acordul ambelor parti). Daca in contractul initial este stipulat ca VDF poate aduce modificari contractului prin simpla notificare a titularului abonamentului nu prea aveti ce sa faceti.

      • Andreea
        24/08/2015 la 10:27

        Am citit si-am recitit contractul. Nu specifica nici unde ca ei pot modifica ceva fara acordul meu. Vorbind cu cel de la * 222 nu mai stiu nici ei ce sa zica si ma Intruma de la unul la celalalt cu pretextul ca nu e de competenta lor dar e in folosul lor caci eu acum nu mai pot renunta nici la abonamentul cel nou ce fortat l-au facut fara a plati clauza din contact fiind inca in primi doi ani. In octombrie fac un an cu ei.

      • Andreea
        24/08/2015 la 10:28

        Iar notificarea mi-am venit pe data de 18 august si pe data de 19 August ei mi-au schimbat abonamentul.

  53. Alexandra
    07/09/2015 la 19:01

    Daca anul trecut in data de 04.04.2015 am incheiat un abonament la orange in valoare de 25 de euro si am primit telefonul sony Xperia M2 gratuit,iar acum la un an de la semnarea contractului doresc rezilierea,din motivul facturilor foarte incarcate pe perioada acestui an,si a imposibilitatii de plata ,eu sunt cu plata la zi insa n o sa mai imi permit sa platesc ,imi poate spune cineva cum trebuie sa procedez in detaliu pt a scapa de posibila taxa de reziliere? Si de unde pot descarca o cerere de pastrare a nr pe o cartela prepay?
    Multumesc mult astept raspuns urgent

    • 25/09/2015 la 19:39

      Trebuie sa invatam ca nu exista nimic gratuit. Acel telefon Sony Xperia M2 pe care l-ai primit este inclus in pretul abonamentului. Pentru a putea inchide abonamentul inainte de termen (probabil abonamentul este pe 2 ani) trebuie sa platesti contravaloarea beneficiului primit. Imi pare rau pentru aceasta situatie insa situatia de care relatezi nu reprezinta un abuz din partea providerului de telefonie mobila. Succes !

  54. dani
    27/10/2015 la 19:45

    Salut. Am si eu o problema cu cei de la vodafone. Am semnat in data de 24.10.2015 un contract de abonament cu ei, dar apoi mi-am dat seama ca am facut o prostie si observand ca in contract scria ca ” daca portarea nu se realizeaza sau clientul anuleaza cererea de portare prezentul contract inceteaza” am telefonat tipului care mi-a facut abonamentul si mi-am exprimat dorinta de a anula cererea. Acesta mi-a spus ca nu poate sa o anuleze, ca am semnat un contract samd. Vazand ca nu ma inteleg cu el am sunat la relatii cu clientii, am dat de o doamna draguta care mi-a explicat ca ba se poate anula cererea si ca trebuie sa merg la sediul unde am facut abonamentul. L-am sunat inapoi pe tip si aceeasi poveste…dar pe un ton mai moale, dat fiind faptul ca i-am relatat discutia cu tipa din centrala. In data de 25.10.2015 magazinul a avut program scurt si nu am putut ajunge deoarece eram plecat din localitate. Initial mi s-a spus ca pot anula cererea doar din respectivul sediu, si anume din Targu Jiu, si cum duminica a trebuit sa plec la Bucuresti, nu am mai ajuns. Dar si asa, nu am cedat…luni am mers la un centru vodafone din Bucuresti unde mi s-a spus ca se poate anula cererea si din Bucuresti, doar ca trebuie sa ajung la sediul de la Eroii Revolutiei. Ammers acolo, am facut cererea, am vorbit si cu tipul din Targu Jiu, care parea ca „gasise butonul de anulare al cererii” si am convenit ca imi va anula cererea. Dupa 20 de minute primesc pe telefon SMS ca „Portarea solicitata va fi efectuata pe data de 2015/10/28”. Am facut cale intoarsa cerand explicatii, pentru a afla ca nu se mai poate anula cererea pentru ca am intrat in ultimele 24 de ore. Bineinteles am facut o reclamatie, am obtinut si un numar de iesire, am trimis apoi si eu un mail catre o adresa a Vodafonu-ului, punand in CC si Office@anpc.ro. Acum, intrebarea mea este: DACA TOTUSI NU MI SE ANULEAZA CEREREA DE PORTARE SI INTRA IN VIGOARE ABONAMENTUL, POT SA SOLICIT INCHIDEREA ABONAMENTULUI IN ZIUA URMATARE FARA A PLATI VREO DESPAGUBIRE?
    Multumesc anticipat!

    • 28/10/2015 la 18:58

      Wow, intortocheata povestea dar interesanta relatarea. Sincer nu stiu ce sa-ti raspund dar mi-ar placea foarte mult sa revii cu detalii pe masura ce apar noutati despre cazul tau. Impreuna putem invata unii de la altii. Succes !

  55. dani
    27/10/2015 la 19:48

    Multumesc!

  56. Albert. Ghena
    01/06/2016 la 14:14

    Sunt plecată din tara de doua săptămâni si acum m-am trezit ca am cost suplimentar cinci milioane lei dar când am plecat au zis ca am pe luna 100mb si 100 Min pe Vodafone si când colo am pe an nu pe luna cum au zis,si in fiecare luna creste valoarea facturii cu cate 2mil lei ,am abon.,de19euro,vreau sa reziliez contractul ce sa fac

    • 01/06/2016 la 17:54

      Din pacate situatia este in defavoarea dumneavoastra daca nu puteti proba faptul ca vi s-a comunicat o alta valoare sau conditie fata de ce ati semnat in contract. Va recomand sa reziliati abonamentul si sa platiti eventualele cheltuieli oferite beneficiu pt. abonamentul ales. Imi pare rau, sa fiti va rog mai atenta data viitoare cand semnati un contract pt. ca se practica deja inselaciunea oficializata:(

  57. Sciara Luminita
    15/06/2016 la 15:30

    După 10ani vodafon îmi face a ,2oara un operator la 2an punctele îți dă un mobil mobilu era huawei mai achitasem 180de roni pe 2,mobile nea arătat cum funcționează nea asigurat că date mobil este închis a doua zi aveam 1100roni de fapt 1300ajustare de 200roni atât a putut operatoru fin greșeală lui restu am plătit eu .În 2014 mai aveam 2lu i si terminam my grup rămâneam cu 2caetele de la 175 roni mai ce plătisem pe 24decembrie pe 25seara mesaj aveti de achitat 520euro consum date mobil m-am dus la vodafon . Operatoru șantajat i srlat sub pretextul că sa avr o scuză să scriu ca poate copilu a accesat după o oră de convorbire cu operatoru indista ei vor bani alt operator să scriu ca poate wi-fi din casă a pornit si sa activat automat date mobil. vodafon operatorii acestei companii nu mis dat nr de registru am achitat 2400roni nu miau dat desfasuratoru in martie 3015,aveam sumă 4500roni cu Notificări a eu rămân fără casă keam zis datima în judecată sm trimis la opc dar ism trimiși după un an jumate mă voi duce la tribunalului u de aparțin le voi face i plîngere nu va lăsați escrocati chiar pe. Unaru nwu eu copilu nu am accesat nici un consum operatori șanț experți ei pot intra un ud fiecare client dintre noi

  58. Sciara Luminita
    08/07/2016 la 15:13

    Ce sa va spun ca după 6ani un operator lasă telefonu achiziționat cu date mobil activat am crezut de bună credință că acesta ma asigurat că la închis a doua zi am fosy contactată ca sm de achitat 13800,Date trafic internet lsm chemat pe operator care achiziționasem mobilu .A făcut o ajustare de 280roni rest am plătit eu în 2013luna Mai .În 24/2014abea achitasem cele 6carteke 2le foloseam eu si copilu restu închise de când tit la 2ani fără să folosim numerele intacte beam trezit în o zi o singură zi cu 500euro date mobil nsu lăsat fără să cer desfasuratoru de bună credință an achitat 1400in februarie 2015in Martie săream ls 46de milioane cu reziliere penalități nu am primit decât Notificări ca îmi ia casa a m să mă duc la Curtea de A pel

  59. Sauddy
    26/11/2016 la 07:12

    Buna ziua.
    Am facut doua cereri de intrerupere a abonamentului dupa doi ani de contract si pastrarea numarelor in format pre-pay. Am preferat sa fac o cerere scrisa,pentru a-mi da numerele de inregistrare aferente.Am fost informat ca in doua saptamani lucratoare voi fi contactat telefonic de un reprezentant Vodafone.Au trecut 3 saptamani si nu am fost contactat inca… Sa-i sun eu? Mentionez ca cererile sunt tip,date de ei si acum vad ca nu au stampila lor…Nu vreau sa ma trezesc ca imi prelungesc abonamentul iar…
    Va multumesc.

  60. Pahone Andreea
    12/05/2017 la 05:56

    Am descărcat modelul de notificare de mai sus și nu merge sa îl deschid .Va rog daca poate cineva sa mă ajute cu un model de notificare pentru rezilierea contractului cu Vodafone să îmi lase la adresa de email andreeapahone29@gmail.com😘

  61. Ana
    15/05/2017 la 12:11

    Buna !!

    Am si eu o problema urgenta cu vodafone. Am fost mereu pe cartela si cand m-am dus sa imi reincarc cartela lunar fetita de la magazinul cu pricina m-a dus cu zaharelu ca imi face o oferta mai buna si m-a pacalit sa semnez si asa am trecut pe abonament. La nici 2 saptamani mi-am dat seama de greseala mea cand am primit un mesaj cu o suma uriasa de bani. Am aflat ca pentru rezilirea contractului inainte de cei 2 ani de zile trebuie sa platesc 100 de euro eu nu am un loc de munca si trebuie sa plec si din tara Ce trebuie sa fac sa scap de nenorocitii astia cu contractul lor cu tot .? Am vreo sansa sa scap fara sa platesc acea suma?

    Va multumesc!

  62. Vasile Micu
    18/12/2017 la 04:44

    Am prelungit abonamentul dupa care am solicitat sa mi se dea un telefon gratuit cum zic ei,si in loc de Nochia am primit un telefon Fodafon .Fata care ma văzut a profitat că nu văd bine si ma păcălit .

  63. Liviu
    11/07/2018 la 17:06

    Buna ziua,

    am un abonament Vodafone de 4 luni si mai am 20 de luni pana la termenul final al contractului. Pentru reziliere sunt obligat sa platesc terminalul si lunile ramase pana la fin alizarea contractului?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns către corina Anulează răspunsul