Acasă > Piticul de pe creier > Tepele vin de la Vodafone (partea II)

Tepele vin de la Vodafone (partea II)


Crezand ca este vorba de o eroare, am apelat serviciul de relatii clienti VF si am ramas “socat” cand mi s-a spus ca perioada mea contractuala s-a prelungit pana in iunie 2011, conform acceptului verbal (contractului) dat de mine. Am solicitat sa se analizeze inregistrarea cu pricina intrucat am fost foarte explicit cand am solicitat rezilierea contractului, nicidecum prelungirea acestuia. Operatorul a insistat ca trebuie sa platesc o taxa de reziliere anticipata pentru ca aceasta este procedura in cazul contractelor in desfasurare, dar am tinut sa precizez ca este o neintelegere cu siguranta, eu fiind foarte explicit inca de prima data cand am solicitat rezilierea. Mi s-a promis raspuns in maxim 2 zile. Nu am primit niciun raspuns la solicitarea mea, asa ca am hotarat sa mai astept cateva zile, dupa care am sunat din nou la VF in cautarea “adevarului”. Din nou am fost asigurat ca voi obtine un raspuns insa tot cu buza umflata am ramas, operatorul contestand dreptul meu de a rezilia contractul fara plata unei taxe “speciale”.  In decurs de 3 saptamani am intrat in contact cu 5 operatori telefonici Vodafone, insa toti sustineau acelasi lucru: NU PUTETI REZILIA CONTRACTUL, TREBUIE SA PLATITI O TAXA DE REZILIERE. Motivul invocat pentru respingerea cererii de reziliere suna cam asa:  “contractul verbal s-a prelungit automat pe 6 luni intrucat nu ati solicitat o noua reziliere a contractului, astfel s-a considerat ca nu mai doriti renuntarea la serviciile oferite de  Vodafone”. Mi se arunca in fata un contract, ale carui clauze nu mi-au fost defapt prezentate si care au stat ascunse 6 luni, care insa acum isi produceau efectul: efectul TEAPA VODAFONE.  Doresc sa precizez ca nu sunt nebun, iar in conditiile in care chiar nu mai folosesc abonamentul de Vodafone de mai bine de un an, nu as fi avut niciun motiv sa cer PRELUNGIREA ABOMANETULUI. Consider ca am fost cat se poate de ferm si hotarat cand am refuzat orice oferta telefonica care mi s-a facut de cand am cerut incetarea oricarei relatii cu VF, toate aceste lucruri asigurandu-ma ca nici macar din greseala nu as fi putut cere prelungirea abonamentului. Acesta este si motivul pentru care am cerut cu insistenta sa fie ASCULTATA INREGISTRAREA TELEFONICA care mi se servea pe post de “contract verbal”. (sfarsit partea II)

Categories: Piticul de pe creier
  1. 23/08/2011 la 20:32

    interesant articol

    • gho
      11/02/2012 la 20:44

      mie astia de la vodofon numi raspund cas ca ponta dupa avere

  2. claudia
    11/02/2014 la 09:19

    Buna ziua. Va rog daca se poate sa ma ajutati si pe mine in o problema legata de abonamentul vodafon. O ruda aea in varsta de 80 de ani a mers la ei sa isi incarce cartela si a venit acasa cu un abonament pe 2 ani de 7 euro si o joarsa de telefon pe csre a dat 1 euro. Am dat telefon la ei la relatii clienti si mi-au spus sa mergem inapoi si sa reziliem contractul. Cei de la sucursala pantelimon au spus ca nu vor si ca trebuie platita o taxa dr 150 euro, dar in contract acea taxa nu este trecuta. Ce pot face eu sa il ajut pe acest mosulica care nu vrea sa moara cu gandul ca are de platit un abonament. Va multumesc anticipat.

    • 11/02/2014 la 18:55

      Daca era vorba despre o oferta/contract la distanta treburile stateau mult mai simplu. In cazul prezentat vina o poarta integral ruda dumneavoastra. Singura varianta la care mai puteti apela acum este ANPC-ul daca considerati ca exista in contract clauze abuzive, precum taxa de reziliere. Cei de la ANPC pot analiza solicitarea si daca clauza este cu adevarat abuziva vor da in judecata societatea Vodafone. Daca ANPC castiga in instanta, clauza respectiva trebuie eliminata automat din contractul Vodafone si astfel puteti sa fiti scutiti de plata acelei taxe de reziliere.
      Totusi din cele descrise de dumneavoastra in randurile de mai sus consider ca sansa de castig este aproape nula intrucat contractul a fost incheiat in scris intre Vodafone si beneficiar iar in clauzele contractuale sunt sigur ca este precizat scenariul descris. Oamenii trebuie sa invete ca nimic nu este la pret redus si nimic nu este gratuit. TOTUL SE PLATESTE, iar faptul ca acel telefon a fost oferit la 1 euro trebuie compensat cu plata unui abonament pe o perioada de 2 ani care sa acopere diferenta de valoare. Sunt convins ca ruda dumneavoastra din cauza varstei nu a sesizat “capcana ofertei” insa contractul semnat le da castig de cauza celor de la Vodafone. Imi pare rau…
      Recomand totusi sa apelati la cei de la protectia consumatorului dar in cel mai scurt timp.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.